Kaip Pagerinti IQ Suaugusiems 4 Paprasti Žingsniai

Kaip pagerinti IQ ?

kaip pagerinti iqIšsiaiškinti kaip pagerinti savo IQ yra vienas sunkiausių klausimų šiuolaikinėje pop-neurologijoje. Aukštą intelektą lemia daugybė veiksnių, tokių kaip genetika, epikenetika, aplinkos poveikis ir t.t.

Tačiau smegenų cheminė sudėtis vaidina svarbų vaidmenį nustatant ką mes šiuo metu suprantame kaip intelekto galią. Geriausias būdas kaip pagerinti savo IQ arba intelekto koficientą – apjungti aktyvų ir sveiką gyvenimo būdą kartu su įvairiais vitaminais, mineralais ar Nootropais.
Čia pateiksime 4 pagrindinius žingsnius kaip pagerinti savo IQ saugiu ir natūraliu būdu. Kelionė į aukštesnį intelekto koficientą gali būti greitesnė nei jūs manote!

 

1. Socialinis gyvenimas ir IQ

Norite sužinoti kaip pagerinti savo IQ tiesiog einant pro priekines duris?

Tiesiog nusistatykite paprastą parametrą prote – bet kokį parametrą – ten kur yra žmonės.

Ekspozicija kitų žmonių socialinėje aplinkoje yra pagrindinis intelekto stimuliatorius, gebėjimas kurį mes galime apibrėžti kaip gebėjimą rinkti, organizuoti, prisiminti informaciją. Tai yra pagrindiniai IQ įgūdžiai.

Nėra geresnio būdo ugdyti gebėjimą mąstyti, prisiminti ir bendrauti, nei pasinerti į nenuspėjamą socialinę padėti.

Ar būnant naktiniame vakarėlyje, ar kavinėje, ar vaikštant parke, būnant apsuptam kitų žmonių sustiprina mūsų supratimą apie šį pasaulį. Išreikštos informacijos formos, kaip ,kad – dalintis savo nuomonę apie politiką ar tiesiog užsisakant vakarienę, tuo metu mūsų smegenyse vyksta kompleksinės cheminės  reakcijos.

Šios reakcijos smegeyse palaiko liaukas funkcionalias. Reakcijos gamina statybinius neuronų kelius smegenyse, per kuriuos keliauja hormonai. Veido ar vardo atpažinimas iššaukia fizinės atminties formavimą. Ir daugelis neuromediatorių kurie buvo paleisti kartu su emocijomis; humoru, džiaugsmu, laime ar meile, patirtis su kitais žmonėmis, nustato sėkminga pažinimo etapą.

 

2. Kaip pagerinti savo IQ naudojant pratimus

Kraujas, deguonis ir maistinės medžiagos vykdo esmines užduotis, eksplotuojant visą smegenų veiklą. Palaikant nervines ląsteles smegenyse prisotintas deguonies, pagerina bendrą ląstelių vientisumą, signalai tarp jų tampa efektyvesni, padeda subalansuoti tinkamą medžiagų apykaitą.

Koks geriausias būdas skatinti smegenų kraujotaką?

Nuolatinė kasdieninė mankšta, kurį sportą jums pasirinkti – nesvarbu, svarbu yra bent 45 minutes aktyviai judėti, tam ,kad pakelti širdies ritmą.

Kiti veiksmai kurie susyje su sveika gyvensena, pavyzdžiui, gerti daug vandens, bent du litrus per dieną, valgyti tinkamai subalansuota maistą, tai yra natūralios ir veiksmingos priemonės palaikyti sveiką nervinį audinį.

Be pratimų, yra keletas natūralių papildų rinkoje, kurie gali pagerinti smegenų kraujotaką. Cirkuliacija visada yra pagrindinis veiksnys, kurį papildą kombinuoti psichinės sveikatos palaikymui.

 

3. Jūsų IQ priklauso kokias užduotis savo smegenims duodate

Sveikas neuroninių struktūrų augimas reikalauja vis naujų užduočių ir įdėjų apmąstymų neuronų stimuliacijai. Bet kokių problemų ar loginių veiksmų sprendimas skatina jūsų smegenis imtis veiklos. Tai reiškia jog mąstydami, jūsų smegenyse kuriasi naujos neuronų jungtys.

iq didinimas sprendžiant užduotis

IQ didėja sprendžiant užduotis ar problemas

Spręskite matematinius uždavinius, pradėkite nuo lengvesnių, palaipsniui keldami užduočių sunkumą. Tolygiai dauginsis ir naujos neuronų jungtis, ko pasekoje jūsų IQ didės.

Laikui bėgant, nauji neuronų modeliai smegenyse dauginsis dėl jūsų vykdomų užduočių. Tai iššaukia gebėjimą mąstyti ir formuoti loginės jungtis iš informacijos šaltinio.

Jei buvote pakankamai atidūs, galėjote pastebėti ir šiame straipsnyje keletą loginių neatitikmenų.

Paprasta “puzzle” delionė ar sudėtingas video žaidimas yra puikus būdas išlaikyti jūsų mąstymą lankstų. Bet jei norite išties pagerinti savo IQ, TV-Šou laidų žiūrėjimas suteiks tik priešingą efektą. Atminkite, jūsų tikslas yra skatinti protintį aktyvumą visais įmanomais būdais.

 

4. Papildai kurie gali pagerinti jūsų IQ

Kiekvienas kuris nori žinoti, kaip pagerinti savo IQ, gali pasinaudoti įvairiausių papildų, daugiau žinomų kaip “Racetams” klasės nootropų studijomis. Ši junginių klasė apima bet kokių vitaminų, mineralų ar maistinių medžiagų vartojimą, sustiprina kognityvines (pažintines) žmogaus funkcijas, apie tai rašėme straipsnį “kas yra nootropai ? “.

Žemiau pateikiame keletą nootropų klasės junginių, kurie gali turėti teigiamą poveikį jūsų IQ lygiui ir protiniams sugebėjimams:

  • Racetams – tai yra originalūs nootropų papildai. Jie aktyvuoja muskarino ir nikotino receptorius žievėje ir hipokampe, kad palengvinti atminties formavimąsi ir pagerina koncentraciją.
  • Cholino papildai – didina acetilcholino lygį, jis atlieka gyvybiškai svarbų vaidmenį sveikai neuronų struktūrai ir jų tarpusavio komunikacijai.
  • Dopaminerginiai – tai junginiai kurie palaiko subalansuotą dopamino lygį smegenyse, taip pat jungiasi su dopamino receptoriais, generuoja psichinę energiją bei motyvacija. Dopaminas reikalingas visoms kognityvinėms veikloms. Sulbutiaminas
  • L-Teaninas+KofeinasNeuroChillNeurodrive (rekomenduojama). – Multi-kompleksiniai papildai.

 

Kai kartu yra kombinuojamas sveikas gyvenimo būdas, tinkamai subalansuota mityba, reguliarus fizinis aktyvumas, protinės užduotys ir nootropiniai papildai, tai yra geriausias ir greičiausias žinomas būdas kaip pagerinti IQ. Nesvarbu kur jūs esate dabar, svarbu yra imtis tinkamų veiksmų!

[fbcomments]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Shop by Category